ANNONSERA HÄR

fredag 30 november 2012

Hej mitt vinter land ....

 





Nu var det vinter igen till barnens stora glädje men jag tycker inte att det är fullt lika roligt , jag hatar snö! 

Det är blött, kallt och jävligt... är kanske lite överkänslig då jag varit utan el hela dagen. Det skulle vara ett mindre avbrott för att underhålla någon elledning, jo men visst 10 timmar senare  har vi fått tillbaka elen...

Allt blir så mycket jobbigare utan belysning ex. putsa fönstren med pannlampa och ja, jag var "tvungen" att putsa fönstren just idag :)

Men nu känns det ganska bra faktiskt!

♥ Kram C ♥

1 kommentar:

  1. hej, vilken trevlig blogg du har. Du värkar vara lite finulig, kan du inte klicka in hos mig och ge mig ett tips om vad jag ska ha för julkalender? kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar!