ANNONSERA HÄR

måndag 6 maj 2013

Var tar tiden vägen ???

Någon som vet? Insåg att det var nästan en vecka sedan jag var här.

Men vad har hänt senaste tiden då... jo det har ju blivit vår och (snart sommar) så trädgården har krattats, plantor köpts in och satts i fina krukor... flertalet grill kvällar :)

Shopping i Uppsala, kanske inte så kul som man kan tro då det mestadels shoppats "grejer" till altanen som håller på att byggas.. kommer att bli hur bra som helst!

Jobbat med min webshop cgstyle.se , lika roligt som vanligt ♥

Varit till tandläkaren med sonen några gånger och ordnat bettskena, då han gnisslar tänder på nätterna och vaknar med huvudvärk. Fungerar hur bra som helst!

Måste börja fota igen, har kommit av mig lite .. har liksom blivit lite slö och börjat hänga Instagram istället.

Ni som vill följa mig där så heter jag cgstylewebshop

KRAM

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!