ANNONSERA HÄR

måndag 14 oktober 2013

Monday

Nu har vi en sprittny vecka framför oss och vissa tycker det är skönt med måndagar och allt blir som "vanligt" och så har vi de som fasar för att det blir måndag.

Jag tillhörde förut de som fick ångest på söndag för att helgen var slut och väntade hela veckan på att det skulle bli helg igen.. men nu har jag slutat att vänta.

Detta hittade jag på nätet och det är så sant..... jag tror att alla borde fundera på detta :)

Väntar du på att det ska bli helg?
Väntar du på att det ska bli sommar igen?
Väntar du på att förhållandet ska bli bättre?
Väntar du på skatteåterbäringen?
Väntar du på att barnen ska flytta hemifrån?
Väntar du på att någon ska förstå din potential och erbjuda dig något bättre?
Bättre tider? Ja, vad väntar du på, egentligen??
Många väntar hela livet, på vadå? Ja, inte vet jag. Jag vill bara att du som läser detta ska fundera över vad DU väntar på.

Om vi blir 80 år så lever vi cirka 30.000 dagar. Och om DU redan är 40 år betyder det att endast hälften av dessa dagar är kvar. Vad vill du göra med dom? TÄNK TILL!! Sluta lev som om livet går i repris, det pågår här och NU.

Säg till dig själv: Nu jävlar… och sen kör du! Har du full koll? Då kör du för sakta…

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!