ANNONSERA HÄR

onsdag 23 januari 2013

Mitt drömbadrum

Jag älskar verkligen mitt badrum.  Men det finns några saker jag skulle vilja ha om jag fick välja helt själv utan att ta hänsyn till storlek på badrummet m.m

Det jag skulle behålla från mitt nuvarande badrum är det otroligt fina golvet, de högblanka svarta stora klinkerplattorna med glitter i. Och spegelskåpet med både över och under belysning samt dubbel handfatet.

Men sen skulle jag vilja ha ett stort flådigt badkar. Och när vi ändå drömmer  så skulle det vara två takduschar bredvid varandra och en  stor klarglas vägg framför, en så kallad "walk in" modell. Som ni kanske förstår så krävs det en "ganska" stor yta att få till detta :)

Något som jag saknar nu är inbyggda hyllor vilka man kan ställa ljuslyktor på, dessa skulle så klart vara vid det stora fina badkaret. Sen en annan sak som fanns i vårt lyxhotell i thailand var en schäslong och detta är super fint så en sådan skulle få flytta in. (Perfekt att sitta på när man borstar tänderna eller sminkar sig.)

Det måste vara högt i tak också så vi kan ha stora kristallkronor i taket :) En sak till måste vi klämma in... en bastu, super härligt när man varit ute och blivit kall bra även till att sitta i med hårinpackning den blir liksom bättre med värme.. och så lite gröna växter.

Glömde nästa en sak... det ska vara stora glaspartier ut så man kan öppna upp så det blir som att bada ute när man ligger i badkaret, hur mysigt skulle inte det vara ?

Japp då var det klart! Inte så mycket begärt eller ?

Hur skulle ditt badrum se ut?

Titta in här för mera inspiration till ett fabulous badrum

♥ Kram C ♥

Detta inlägg är sponsrat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!