ANNONSERA HÄR

onsdag 19 september 2012

Älskar mitt badrum !

Nu sitter listerna runt fönster och dörr på plats, det blev så snyggt! Nu väntar bara handdukstorken på att bli uppsatt sen är allt klart!!!





 



Kristallkrona från Bauhaus vilket ger rummet lite "glamor"



Golvet är högblankt svart med "glitter" i vilket är jättebra för inget damm eller hår syns..

 

 I duschen sitter två rader av golv klinker på väggen och mindre svarta på golvet. Så snyggt med det svarta och vita tycker jag! 

 Kram //C

4 kommentarer:

  1. Hej! Var köpte ni de svarta klinker plattorna med glitter?

    SvaraRadera
  2. Jag undrar det samma - jag hittade själv ett golv som typ var samma på Bauhause som hette Nero Kreta men finns inte längre nu när jag faktiskt ska lägga golv i hall och sovrum :( vart köpte du och vad heter golvet?

    SvaraRadera
  3. Vårt golv kommer från Bauhaus och det heter Spiegel Quarz och det finns fortfarande i deras sortiment och det är verkligen jättefint:)

    SvaraRadera
  4. Hej. Vet du tillverkaren av golvet? Stod det något på kartongerna?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar!