ANNONSERA HÄR

fredag 26 oktober 2012

FREDAG!

Veckorna flyger förbi och nu är det fredag igen ! Om veckorna fortsätter gå så här fort så är det jul när som helst ... Snön som kom igår ligger fortfarande kvar och det är så fint.

Är just nu sugen på en kopp  varm glögg. Men det är kanske för tidigt, måste nog vänta tills det blir november i alla fall...  har kollat in " årets" glögg vilken ska ha smak av japanska citrusfrukten yuzu ?? Jag vet inte men jag tycker på något vis att det är bättre med saffran, kanel, mandarin m.m sådant jag vet var det är. Men man vet aldrig, brukar bli positivt överraskad om jag inte har några höga förväntningar vilket jag inte har på denna glögg.

Ikväll ska vi äta middag hos min mamma och pappa då pappa fyller år idag! Grattis pappa!!



♥ Kram C ♥

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!