ANNONSERA HÄR

tisdag 2 oktober 2012

Leverans av 2 stora lass grus..

Idag har jag skottat grus hela dagen... först burit upp grus i hinkar från garageuppfarten till huset för att fylla igen runt dräneringsröret. Det känns jätte smart en dag som denna att vi byggt huset på ett berg så man inte kan köra upp med vare sig traktor eller skottkärra.

När jag ändå var i farten så rensade jag ur diket bakom garaget och lade ner dräneringsröret som blev kvar från husdräneringen, då det blir blött ut på grusgången...

Nu sitter jag nyduschad vid datorn och ska snart äta middag men jag tror inte att jag kan flytta mig från "data garderoben" ut till köket för jag har ont i precis hela kroppen, sen känns det inte bättre att händerna är fulla av blåsor (trots att jag har haft handskar på mig hela dagen)... det är bara att inse att jag ska inte hålla på med sånt här. Jag är nog skapt för att sitta i soffan och äta praliner för det kan ju inte vara så att jag är otränad på något sätt ;)

Men om jag skulle jobba varje dag som jag gjort idag så skulle jag ha en super kropp till beach 2013! Utan vare sig gymkort eller zumba... eller kanske en massa förslitnings skador...

Nej nu ska jag försöka ta mig ut i köket...

Kram //C

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!