ANNONSERA HÄR

torsdag 28 februari 2013

Ett steg närmare ....

Idag har jag registrerat min kommande firma hos Bolagsverket. Detta är så spännande :)

Det är bara en sak jag önskar mig nu och det är ett stort fint kontor, allt skulle kännas så mycket lättare då.. Huset är alltså för litet.... detta är ett ständigt återkommande problem här hemma. Vi skulle behöva dubbla våran boyta (kanske inte riktigt men nästan). Undra hur mycket det skulle kosta att lyfta på en övervåning eller bygga ut en lång vinkel ??

Kanske det är bäst att tömma den lilla skrubb jag har och ta bort allt som inte behöver vara där. Det har liksom blivit kontor/förråd och det är väl inte riktigt meningen. Får nog börja så..

Kram C

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!