ANNONSERA HÄR

måndag 25 mars 2013

Monday, a perfect day for shopping

Här ska shoppas, jag har suktat efter dessa glas länge och nu hittade jag dem här hos RUM 21 på rea! (rum 21 har även fraktfritt på alla sina leveranser)

De är liksom perfekta till allting, man kan dricka vatten eller saft eller lite vin i dem :) Jag har tröttnat på mina Ikea glas vilka är i en miljard olika storlekar då det gått sönder några och sedan har jag köpt nya men inte tagit bort de gamla.. ja ni vet. Men nu ska det bli så fint så ♥

Nu är det bara att vänta tills vi får ordning på köket också. Vi hade precis börjat tagit bort ett skåp och en bänkskiva och skrivit inköpslistan på Ikea när vi fick höra detta: Ikea ska byta ut alla sina stommar och luckor, de nya lanseras den 3 juni! Faktum som finns idag kommer att utgå och de passar inte ihop med det nya systemet. Så nu är det bara att vänta... för jag vill ju ha de nya stommarna eftersom efter x antal år så vill jag kunna byta luckorna utan att behöva sätta in nya stommar. Och de nya luckorna som kommer passar alltså inte till dagens stommar.

Men den som väntar på något gott ....

♥ Happy Monday Girls ♥

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!