ANNONSERA HÄR

onsdag 8 augusti 2012

Jag har shoppat

Nu har jag fyndat igen,var på Hemtex och hittade superfina påslakan till riktiga kanonpriser samt en riktigt fin hängare också. Ett par fina gardiner till sovrummet fick också följa med hem, ska försöka få till några foton från sovrummet med gardinerna så att ni får se hur det blev..



 

Hittade även en supersnygg känning på Lindex som jag bara var tvungen att inhandla.. lång vit med virkad spets i ryggen. Jättesvårt att få till en bild som visar hur fin den är men gå in på lindex.com där finns den att klicka hem :)



Sist men inte minst så har jag fyndat mitt favorit armband från Edblads & co bilden blev lite suddig men det är hur coolt som helst!



Kram /C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar!