ANNONSERA HÄR

onsdag 29 augusti 2012

Nu är hösten här

Jag har just planterat ljung i mina höga svarta krukor vid trappen så nu är det höst. Och när hösten kommer så kommer även behovet att göra om hemma.

Sitter nu på trappen i den lilla sol som tittar fram mellan molnen och sippar på en stor kaffe och funderar på hur vi skulle kunna göra om lite hemma.. just nu är det lite väl mixade stilar.

Älskar industristilen men även new england och lite lantligt .... just nu känns det bara trångt överallt.
Kanske skulle jag ta och bära ut allt i trädgården och sen bara bära in det jag har användning av,  skulle nog bli en ganska stor hög kvar där ute på gräsmattan  .... kanske lite väl drastiskt.

Men när man är ute och reser så är det så skönt att komma till ett fint hotellrum som har allt  man behöver och inte en massa lull lull ,jag har nog för mycket lull lull.
Skulle behöva ett större förråd eller vänta ett större hus då kunde jag ta fram alla fina inredningsdetaljer som ligger gömda i förrådet och behöver således inget förråd ... eller inte.
Men mera förvaring behövs både i köket och flera klädgarderober och då jag har en förkärlek för skor så skulle det även behövas en skogarderob... drömma går ju.



Den nyplanterade ljungen.

Kram //C

 

1 kommentar:

  1. Jag tänkte också plantera ljung i krukorna och då är det höst! =) Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar!